|
2011. 7. 25 |
2011학년도 가을학기 등록금 납부 일정을 변경 안내합니다. 2011학년도 가을학기 등록(납입금 납부) 일정은 당초 8. 1(월)~8. 8(월)로 공지되었으나, 새로운 등록금 정책을 이번 가을학기부터 적용키로 하고 그 세부사항을 추진 중에 있어 아래와 같이 일정을 변경하오니 각 과정 재학생 및 신입생은 양지하여 주시기 바랍니다. 등록금 고지내역은 8. 16(화) 경에 따로 안내할 예정입니다. |
= 아 래 = |
□ 등록금 납부기간 변경 - 당초 : 2011. 8. 1(월) ~ 8. 8(월) - 변경 후(예정) : 2011. 8. 22(월) ~ 8. 29(월) ※ 가을학기 복학, 후기 석·박사 신입생 수강신청, 전과신청, 시간제/ 전일제 신청 등은 당초 안내된 일정(8. 1,월~8. 8,월)대로 진행됩니다. |
교 무 처 장 |
|
We notify the changed payment period for 2011 fall semester. We have already notified the payment period from August 1(Mon) to August 8(Mon) 2011 on the Website but, We have to reschedule the designated payment period to apply the new tuition policy from 2011 fall semester. Please note that every(new) student pay attention to the rescheduled payment period as indicated below. The payment statement will be notified from August 16(Tue). |
= below = |
□ Change of payment period ( A → B ) ▸ A : August 1(Mon) ~ August 8(Mon) 2011 ▸ B(expected) : August 22(Mon) ~ August 29(Mon) 2011 ※ The Application period (Reinstatement, Corse Registration for new students as Graduate students, and so on) is the same as before(From August 1st to August 8th, 2011) |
July 25, 2011 |
Dean of Academic Affairs |